.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

دكتر محمد خوش چهره نماينده دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي مي گويد : در هفت سال اخير حدود 5 ميليارد دلار خسارت ناشي از سو تدبير اقتصادي در مورد تنظيم سبد ارزي كشور در جهت كاهش سهم دلار در ارز كشور را متحمل شده ايم . وي اين مطلب را در جلسه هفتگي مبارزان مسلمان قبل از انقلاب كه در تهران برگزار مي شود گفته است .

استيضاح كردان و رفتن او از وزارت كشور اجماعي شد. سخنگوي فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه ديروز اين فراكسيون درباره استيضاح وزير كشور گفت : فراكسيون اقليت تصميم به دادن راي عدم اعتماد به علي كردان وزير كشور گرفت . داريوش قنبري كه با مهر گفتگو مي كرد يادآور شد : با توجه به اينكه استيضاح وزير كشور موضوعي بين دولت و مجلس اصولگرا بود فراكسيون اقليت انتظار داشت خود دولت در اين رابطه تصميم گيري كند اما با توجه به اينكه دولت در اين رابطه اقدامي صورت نداد فراكسيون اقليت تصميم رسمي خود را در اين رابطه اتخاذ كرد. وي در خاتمه گفت : به اين ترتيب فراكسيون اقليت در جلسه استيضاح وزير كشور موافق دادن راي عدم اعتماد به علي كردان است .

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به ديدار صبح ديروز سه نماينده تهران با رئيس جمهور از تقويت شدن احتمال استعفاي وزير كشور خبر داد. به گزارش خبرنگار پارلماني مهر ولي اسماعيلي در حاشيه جلسه علني ديروز مجلس خبر داد : آقايان رسايي زارعي و آقاتهراني نمايندگان تهران صبح ديروز با رئيس جمهور ديدار كردند و در نتيجه اين جلسه احتمال استعفا از سوي وزير كشور تقويت شده است .

قائم مقام و معاون سياسي وزارت كشور گفت مجموعه دولت دفاع از كردان را از حقوق خود دانسته و به اين كار اقدام خواهد كرد. به گزارش ايرنا كامران دانشجو در حاشيه جلسه علني روز يكشنبه مجلس در گفت وگو با خبرنگاران درباره علت حضور خود در مجلس گفت : به منظور تعامل با نمايندگان به مجلس آمده ام و اميدوارم در گفت وگو با دوستان نماينده به تعامل مناسب با آنان دست يابيم . دانشجو در پاسخ به اين سوال كه آيا با نمايندگان درباره موضوع استعفاي كردان مذاكره اي داشته است گفت : جلسه اي با نمايندگان در اين خصوص نداشته ام اما اميدوارم كه بتوانيم با گفت وگو با نمايندگان امكان حضور كردان در وزارت كشور را فراهم كنيم .

يك عضو شوراي مركزي روحانيت مبارز تهران از اقدامات زودهنگام شوراي نگهبان و وزارت كشور در زمينه انتخابات رياست جمهوري انتقاد كرد. حجت الاسلام سيد رضا اكرمي گفت : متاسفانه شوراي نگهبان با تعيين اعضاي هيئت نظارت براي انتخابات آينده بخشي از فعاليت زودهنگام براي انتخابات رياست جمهوري را فعال ساخت . اكرمي ادامه داد : از سوي ديگر متاسفانه شاهديم كه وزارت كشور هم خود يكي از بانيان آغاز فعاليت زودهنگام انتخابات رياست جمهوري شده و آقاي دانشجو به عنوان معاون سياسي وزير كشور مصاحبه هايي را در اين خصوص انجام مي دهد. وي افزود : بهتر است به جاي ورود به مباحث انتخاباتي آن هم از آبان ماه اين مسائل از سوي گروه هاي سياسي و برخي دستگاه ها از اسفند ماه دنبال شود. اكرمي درباره آقاي ناطق نوري گفت وي هنوز حاضر به كانديدا شدن يا پذيرش محوريت اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري نشده است .

محسن رضائي مي گويد : بهتر است احزاب با برپايي انتخابات اوليه از ميان نامزدهاي داراي صلاحيت بهترين نامزدها را انتخاب كنند. خبرگزاري مهر به نقل از پرس تي وي نوشت : رضائي معتقد است چنين روشي اجازه مي دهد طيف گسترده اي از انديشمندان در روند تصميم گيري درباره اينكه چه كسي نامزد اصلح است مشاركت كنند. وي اظهار داشت : درصورت شكل گيري چنين فضايي به عرصه انتخابات رياست جمهوري وارد خواهم شد.

طهماسب مظاهري اعلام كرد آماده حضور در عرصه انتخابات است . برنا نوشت : مظاهري خاطرنشان كرده كه بدون هرگونه وابستگي به حزب يا جريان سياسي خاص و به عنوان نامزد مستقل وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.